Hoofdpagina

Vragen? Wij helpen je verder!

Contact via onze socials?

Op werkdagen van 9.00 - 17.00 uur

Alle vragen op een rij gezet

Kan ik telefonisch contact met jullie opnemen?

Neem contact met ons op via +32 2 588 57 48 en houd je kaartnummer en bestelnummer gereed. Wij zijn telefonisch bereikbaar op:

•    Maandag t/m vrijdag: 08.00 uur tot 22.00 uur
•    Zaterdag: 09.00 uur tot 18.00 uur

Vermeld in je bericht zoveel mogelijk informatie, zoals je kaartnummer en bestelnummer. Zo kunnen we je sneller en efficiënter verder helpen. We doen ons uiterste best om je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Hoe werkt het verzilveren van mijn Keuze Cadeaukaart

Ga naar cadeaubon.be en klik op Keuze Cadeaukaart inwisselen bovenaan de homepage. Voer het 19-cijferige kaartnummer in en kom erachter welk saldo er op je cadeaukaart staat. Kies, binnen ons assortiment, een cadeaukaart uit waar je de Keuze Cadeaukaart voor wil verzilveren. Vul je gegevens in en de pincode die achterop de cadeaukaart te vinden is onder het kraslaagje. Wissel vervolgens de Keuze Cadeaukaart in.

De pincode op mijn Keuze Cadeaukaart is niet meer zichtbaar

Is de pincode niet meer zichtbaar op de cadeaukaart? Neem dan contact met onze klantenservice.

Wat is het saldo op mijn Keuze Cadeaukaart?

Het saldo checken van je cadeaukaart kan gemakkelijk op cadeaubon.be. Het saldo op de Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.

Hoe lang is mijn Keuze Cadeaukaart geldig?

De Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.

Kan ik met één Keuze Cadeaukaart ook meerdere cadeaukaarten kiezen?

Dat kan. Je kan het bedrag op de Keuze Cadeaukaart besteden aan meerdere cadeaukaarten. Voor het volledige overzicht van onze cadeaukaarten, ga naar de inwisselpagina

Hoe kras ik de kraslaag op de Keuze Cadeaukaart open?

De kraslaag over de pincode verwijder je gemakkelijk door er voorzichtig over heen te krassen. Gebruik hierbij geen scherpe voorwerpen, daar kan de pincode beschadigd door raken. Mocht jouw pincode toch beschadigd zijn, neem dan contact met ons.

Kan ik de cadeaukaart ook per e-mail ontvangen?

Veel cadeaukaarten binnen ons assortiment zijn ook als voucher per e-mail te verkrijgen, maar niet allemaal. Wij hebben dit per cadeaukaart duidelijk aangegeven.

Mijn bestelling is nog niet aangekomen, wat moet ik doen?

De gemiddelde levertijd is 2-6 werkdagen. Het kan voorkomen dat de levertijden afwijken door drukte bij PostNL. Is jouw cadeaukaart niet op tijd binnen? Download dan deze voucher en vul de details in. Deze voucher heeft geen waarde. Hiermee willen we een extra stukje service bieden, waarmee je de wachttijd iets overbrugt.

Hoe plaats ik een bestelling?

Selecteer de gewenste cadeaukaart, kies welk bedrag je op de kaart wil zetten en plaats de kaart in je winkelmandje. Kies (optioneel) voor leuke extra's zoals een persoonlijke boodschap, feestelijke verpakking of een luxe cadeaupakket. Vul vervolgens het afleveradres in en reken je bestelling af. Betalen kan via je eigen bank met Bancontact, Visa, Google pay en Mastercard. Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur betaald worden.

Kan ik ook zakelijk een bestelling plaatsten?

Dat kan. Plaats eenvoudig een zakelijke bestelling in onze webshop. Kies een gewenste betaalmethode; Bancontact, Visa, Mastercard, Apple pay en Google pay of betaal achteraf via factuur. Alleen bij het bestellen van digitale cadeaubonnen is het helaas niet mogelijk om achteraf via factuur te betalen. Let op, om veiligheidsredenen hebben de cadeaukaarten geen waarde tot na de betaling van het factuurbedrag. Wil je een groot aantal cadeaukaarten bestellen, of wil je jouw bestelling laten personaliseren met je bedrijfslogo? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan of bel naar +32 2 588 57 48.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dat kan. Vanaf de dag van ontvangst heb je 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren. Let op: E-vouchers kunnen niet geretourneerd worden. Bij het doen van een bestelling met digitale online-inhoud word je in het bestelproces erop gewezen dat je door het bestellen akkoord gaat met levering (je krijgt een e-mail met de voucher).

Ik zie mijn e-voucher niet tussen mijn e-mails, hoe kan dat?

Het kan zijn dat de e-voucher in een verkeerde map terecht is gekomen, zoals bijvoorbeeld in de spam of reclame folder. Bekijk dus goed alle mappen van je e-mailaccount na het bestellen van je e-voucher.

Waar kan ik terecht met een klacht over mijn bestelling?

We vinden het vervelend dat je een klacht hebt over een bestelling of over onze service. We lossen dit graag samen met je op. Meld je klacht via [email protected]. Je ontvangt dan van ons binnen drie werkdagen een inhoudelijke reactie.

Waar komen jullie reviews vandaan?

Onze reviews worden verzameld via Trustpilot. Zo ben je zeker van échte en onafhankelijke ervaringen. Lees hier de richtlijnen van Trustpilot.

Kan ik met één Keuze Cadeaukaart ook meerdere cadeaukaarten kiezen?

Dat kan. Je kan het bedrag op de Keuze Cadeaukaart besteden aan meerdere cadeaukaarten. Voor het volledige overzicht van onze cadeaukaarten, ga naar de inwisselpagina

Kan ik de cadeaukaart ook per e-mail ontvangen?

Veel cadeaukaarten binnen ons assortiment zijn ook als voucher per e-mail te verkrijgen, maar niet allemaal. Wij hebben dit per cadeaukaart duidelijk aangegeven.

Hoe plaats ik een bestelling?

Selecteer de gewenste cadeaukaart, kies welk bedrag je op de kaart wil zetten en plaats de kaart in je winkelmandje. Kies (optioneel) voor leuke extra's zoals een persoonlijke boodschap, feestelijke verpakking of een luxe cadeaupakket. Vul vervolgens het afleveradres in en reken je bestelling af. Betalen kan via je eigen bank met Bancontact, Visa, Google pay en Mastercard. Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur betaald worden.

Kan ik ook zakelijk een bestelling plaatsten?

Dat kan. Plaats eenvoudig een zakelijke bestelling in onze webshop. Kies een gewenste betaalmethode; Bancontact, Visa, Mastercard, Apple pay en Google pay of betaal achteraf via factuur. Alleen bij het bestellen van digitale cadeaubonnen is het helaas niet mogelijk om achteraf via factuur te betalen. Let op, om veiligheidsredenen hebben de cadeaukaarten geen waarde tot na de betaling van het factuurbedrag. Wil je een groot aantal cadeaukaarten bestellen, of wil je jouw bestelling laten personaliseren met je bedrijfslogo? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan of bel naar +32 2 586 34 31.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dat kan. Vanaf de dag van ontvangst heb je 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren. Let op: E-vouchers kunnen niet geretourneerd worden. Bij het doen van een bestelling met digitale online-inhoud word je in het bestelproces erop gewezen dat je door het bestellen akkoord gaat met levering (je krijgt een e-mail met de voucher).

Ik zie mijn e-voucher niet tussen mijn e-mails, hoe kan dat?

Het kan zijn dat de e-voucher in een verkeerde map terecht is gekomen, zoals bijvoorbeeld in de spam of reclame folder. Bekijk dus goed alle mappen van je e-mailaccount na het bestellen van je e-voucher.

Waar kan ik terecht met een klacht over mijn bestelling?

We vinden het vervelend dat je een klacht hebt over een bestelling of over onze service. We lossen dit graag samen met je op. Meld je klacht via [email protected]. Je ontvangt dan van ons binnen drie werkdagen een inhoudelijke reactie.

Kan ik de cadeaukaart ook per e-mail ontvangen?

Veel cadeaukaarten binnen ons assortiment zijn ook als voucher per e-mail te verkrijgen, maar niet allemaal. Wij hebben dit per cadeaukaart duidelijk aangegeven.

Mijn bestelling is nog niet aangekomen, wat moet ik doen?

De gemiddelde levertijd is 2-6 werkdagen. Het kan voorkomen dat de levertijden afwijken door drukte bij PostNL. Is jouw cadeaukaart niet op tijd binnen? Download dan deze voucher en vul de details in. Deze voucher heeft geen waarde. Hiermee willen we een extra stukje service bieden, waarmee je de wachttijd iets overbrugt.

Ik zie mijn e-voucher niet tussen mijn e-mails, hoe kan dat?

Het kan zijn dat de e-voucher in een verkeerde map terecht is gekomen, zoals bijvoorbeeld in de spam of reclame folder. Bekijk dus goed alle mappen van je e-mailaccount na het bestellen van je e-voucher.

Hoe plaats ik een bestelling?

Selecteer de gewenste cadeaukaart, kies welk bedrag je op de kaart wil zetten en plaats de kaart in je winkelmandje. Kies (optioneel) voor leuke extra's zoals een persoonlijke boodschap, feestelijke verpakking of een luxe cadeaupakket. Vul vervolgens het afleveradres in en reken je bestelling af. Betalen kan via je eigen bank met Bancontact, Visa, Google pay en Mastercard. Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur betaald worden.

Kan ik ook zakelijk een bestelling plaatsten?

Dat kan. Plaats eenvoudig een zakelijke bestelling in onze webshop. Kies een gewenste betaalmethode; Bancontact, Visa, Mastercard, Apple pay en Google pay of betaal achteraf via factuur. Alleen bij het bestellen van digitale cadeaubonnen is het helaas niet mogelijk om achteraf via factuur te betalen. Let op, om veiligheidsredenen hebben de cadeaukaarten geen waarde tot na de betaling van het factuurbedrag. Wil je een groot aantal cadeaukaarten bestellen, of wil je jouw bestelling laten personaliseren met je bedrijfslogo? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan of bel naar +32 2 588 57 48.

Kan ik ook zakelijk een bestelling plaatsten?

Dat kan. Plaats eenvoudig een zakelijke bestelling in onze webshop. Kies een gewenste betaalmethode; Bancontact, Visa, Mastercard, Apple pay en Google pay of betaal achteraf via factuur. Alleen bij het bestellen van digitale cadeaubonnen is het helaas niet mogelijk om achteraf via factuur te betalen. Let op, om veiligheidsredenen hebben de cadeaukaarten geen waarde tot na de betaling van het factuurbedrag. Wil je een groot aantal cadeaukaarten bestellen, of wil je jouw bestelling laten personaliseren met je bedrijfslogo? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan of bel naar +32 2 588 57 48.

Kan ik met één Keuze Cadeaukaart ook meerdere cadeaukaarten kiezen?

Dat kan. Je kan het bedrag op de Keuze Cadeaukaart besteden aan meerdere cadeaukaarten. Voor het volledige overzicht van onze cadeaukaarten, ga naar de inwisselpagina

Hoe werkt het verzilveren van mijn Keuze Cadeaukaart

Ga naar cadeaubon.be en klik op Keuze Cadeaukaart inwisselen bovenaan de homepage. Voer het 19-cijferige kaartnummer in en kom erachter welk saldo er op je cadeaukaart staat. Kies, binnen ons assortiment, een cadeaukaart uit waar je de Keuze Cadeaukaart voor wil verzilveren. Vul je gegevens in en de pincode die achterop de cadeaukaart te vinden is onder het kraslaagje. Wissel vervolgens de Keuze Cadeaukaart in.

De pincode op mijn Keuze Cadeaukaart is niet meer zichtbaar

Is de pincode niet meer zichtbaar op de cadeaukaart? Neem dan contact met onze klantenservice.

Hoe lang is mijn Keuze Cadeaukaart geldig?

De Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.

Kan ik met één Keuze Cadeaukaart ook meerdere cadeaukaarten kiezen?

Dat kan. Je kan het bedrag op de Keuze Cadeaukaart besteden aan meerdere cadeaukaarten. Voor het volledige overzicht van onze cadeaukaarten, ga naar de inwisselpagina.

Hoe kras ik de kraslaag op de Keuze Cadeaukaart open?

De kraslaag over de pincode verwijder je gemakkelijk door er voorzichtig over heen te krassen. Gebruik hierbij geen scherpe voorwerpen, daar kan de pincode beschadigd door raken. Mocht jouw pincode toch beschadigd zijn, neem dan contact met ons op via de mail.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dat kan. Vanaf de dag van ontvangst heb je 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren. Let op: E-vouchers kunnen niet geretourneerd worden. Bij het doen van een bestelling met digitale online-inhoud word je in het bestelproces erop gewezen dat je door het bestellen akkoord gaat met levering (je krijgt een e-mail met de voucher).

Hoe kras ik de kraslaag op de Keuze Cadeaukaart open?

De kraslaag over de pincode verwijder je gemakkelijk door er voorzichtig over heen te krassen. Gebruik hierbij geen scherpe voorwerpen, daar kan de pincode beschadigd door raken. Mocht jouw pincode toch beschadigd zijn, neem dan contact met ons.

De pincode op mijn Keuze Cadeaukaart is niet meer zichtbaar

Is de pincode niet meer zichtbaar op de cadeaukaart? Neem dan contact met onze klantenservice.

Wat is het saldo op mijn Keuze Cadeaukaart?

Het saldo checken van je cadeaukaart kan gemakkelijk op cadeaubon.be. Het saldo op de Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.

Hoe lang is mijn Keuze Cadeaukaart geldig?

De Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.

Hoe werkt het verzilveren van mijn Keuze Cadeaukaart

Ga naar cadeaubon.be en klik op Keuze Cadeaukaart inwisselen bovenaan de homepage. Voer het 19-cijferige kaartnummer in en kom erachter welk saldo er op je cadeaukaart staat. Kies, binnen ons assortiment, een cadeaukaart uit waar je de Keuze Cadeaukaart voor wil verzilveren. Vul je gegevens in en de pincode die achterop de cadeaukaart te vinden is onder het kraslaagje. Wissel vervolgens de Keuze Cadeaukaart in.

Wat is het saldo op mijn Keuze Cadeaukaart?

Het saldo checken van je cadeaukaart kan gemakkelijk op cadeaubon.be. Het saldo op de Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.

Hoe lang is mijn Keuze Cadeaukaart geldig?

De Keuze Cadeaukaart is twee jaar geldig na aankoop.

Ik wil graag contact via

MailMail

Contact per e-mail

Stel je vraag door een e-mail bericht te sturen naar [email protected]. We zijn per mail te bereiken op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur. We streven ernaar je bericht binnen 1 werkdag te beantwoorden (m.u.v. nationale feestdagen).

Vermeld in je bericht zoveel mogelijk informatie, zoals je kaartnummer en bestelnummer. Zo kunnen we je sneller en efficiënter verder helpen. We doen ons uiterste best om je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

 

Zakelijk bestellenZakelijk bestellen

Een zakelijke vraag of wil je meer informatie ontvangen?

Wil je meer informatie over alle zakelijke mogelijkheden en/of een vrijblijvende offerte opvragen? Kijk dan op onze zakelijke pagina of bel naar +32 2 586 34 31.

InstagramChat

Chat om snel geholpen te worden

Stuur ons een bericht op Instagram, met jouw DM kom je direct bij ons terecht! Onze Instagram chat is te bereiken op werkdagen van 09.00 - 17.00 uur.Ook op Instagram streven we ernaar je bericht binnen 1 uur te beantwoorden.