Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien je vraag er niet bij staat, neem dan contact met ons op.

Wat is Cadeaubon.be precies?

Cadeaubon.be is dé webwinkel voor cadeaubonnen. We zijn in 2016 begonnen in Nederland en uitgegroeid tot één van de grootste cadeaubonnenwinkels. Nu zijn we uitgebreid met webshop in België, waarbij we de markt willen veroveren met het allerleukste aanbod. 

Hoe plaats ik een bestelling? 

Plaats de cadeaukaart met de door jouw geselecteerde waarde in je winkelmandje. Hierna kan je nog kiezen voor extra's zoals een themaverpakking (vanaf 0,99 euro) of een fles wijn (vanaf 9,95 euro). Ook kunt er voor kiezen de cadeaukaart rechtstreeks naar de ontvanger te verzenden. Wij geven je ook de mogelijkheid een persoonlijke boodschap te laten bijvoegen (tegen bijbetaling van 0,50 euro). Betalen kan direct via je eigen bank met iDeal. Je kan ook de afleverdag naar keuze doorgeven. Na afronding van de betaling krijg je een bestelbevestiging per e-mail. Klopt hier iets niet? Neem dan contact op.

Ik heb een klacht of vraag over mijn bestelling

Cadeaubon.be is dé online verkoper van cadeaukaarten. Wij helpen je dan ook graag bij het plaatsen van jouw bestelling. Mocht je een klacht hebben over een besteld product of over onze dienstverlening maak dan gebruik van het contactformulier of mail uw bericht naar info@cadeaubon.be. Je krijgt van ons binnen drie werkdagen een inhoudelijke reactie. Tevens kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (zie http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Kaarthouders met specifieke vragen omtrent bestedingsmogelijkheden verwijzen wij door naar de eigen klantenservice van de desbetreffende cadeaukaart. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). 

In welke waarden zijn de Cadeaubonnen verkrijgbaar?

De meeste cadeaukaarten kan je in ieder willekeurig bedrag kiezen vanaf minimaal € 10,00 tot maximaal € 150,00. Sommige cadeaukaarten hebben een vaste waarde, dit vind je terug op de pagina van de cadeaukaart. 

Hoe lang zijn de Cadeaubonnen geldig?

Het hangt af van het merk hoe lang de cadeaubon geldig is. Hiervoor verwijzen we naar de algemene voorwaarden van de betreffende cadeaubon.

Op mijn factuur staat geen btw, klopt dat? 

Dat klopt. Over cadeaukaarten wordt geen btw geheven (vrijgesteld).

Hoe kan ik de Cadeaubon betalen?

Je kan je Cadeaubon betalen via Bancontact, MasterCard & VISA. Zakelijke klanten achteraf via een factuur betalen, neem hiervoor contact op via 0031 020 210 2675 of mail naar zakelijk@cadeauconcepten.nl.

Wat is de levertijd van de Cadeaubon?

Wanneer je de bestelling op werkdagen vóór 17.00 uur is besteld en betaald, dan wordt deze dezelfde dag verzonden. Wij versturen jouw bestelling vanuit Nederland met PostNL, dus houdt rekening met levertijden zoals vermeld op de website van PostNL. Meestal duurt het zo'n 2 a 3 werkdagen.

Kan ik de Cadeaubon ook per e-mail ontvangen?

Zeker! Sommige cadeaubonnen kunnen ook digitaal als e-voucher verstuurd worden. Dan ontvang je de cadeaubon binnen 1 uur per mail en hoef je geen rekening te houden met levertijden.

Wat zijn de verzendkosten?

Wanneer je een Cadeaubon bestelt, betaal je € 1,95 verzendkosten. Bij bestellingen boven €300,- (of met een fles wijn) komt er € 8,60 bij voor aangetekende verzending.

Moet ik betalen voor de verpakking?

Jouw cadeaukaart wordt standaard in een vouwverpakking geleverd. Eventueel kan je jouw cadeau extra cachet geven door te kiezen voor een themaverpakking. 

Kan ik een persoonlijke boodschap bijvoegen?

Voor €0,50 extra voegen wij een persoonlijke boodschap toe. Kies voor deze optie in het bestelproces.

Ik probeer een Cadeaubon te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

Neem contact op met onze klantenservice via info@cadeaubon.be of 0032 2588 5748. Wij nemen je aanvraag zo snel mogelijk in behandeling!

Ik wil mijn Cadeaubon graag nog persoonlijker maken. Is dit mogelijk?

|Zakelijke klanten kunnen hun bestelling personaliseren vanaf 20 stuks. Neem hiervoor vrijblijvend contact met ons op voor alle mogelijkheden en ideeën! Dit kan via info@cadeaubon.be of 0032 2588 5748.

Ik wil mijn Cadeaubon retourneren. Hoe doe ik dit?

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor bestellingen van cadeaukaarten via de website www.cadeaubon.be zodra deze op uw verzoek binnen 14 dagen worden geleverd. De cadeaukaarten zijn waardepapieren die worden gezien als een vorm van dienstverlening, hierdoor kan bij levering binnen 14 dagen geen beroep worden gedaan op het herroepingsrecht.

Kan ik ook een latere leverdatum doorgeven?

Dit kan je aangeven in het bestelproces.    

Garantie en non-conformiteit

Cadeaubon.be staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Voldoet het product niet aan de verwachtingen die je mocht hebben of heb je een verkeerd product geleverd gekregen? Neem dan zo snel mogelijk contact op.

Is jouw vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op via het info@cadeaubon.be. Wij zullen je vraag dan zo snel mogelijk in behandeling nemen.